• When you click on links to various merchants on this site and make a purchase, this can result in this site earning a commission. Affiliate programs and affiliations include, but are not limited to, the eBay Partner Network.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Auctions That Give Me A Headache

10 posts in this topic

Find the Sumo

 

 

makepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifsumo.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gifmakepoint.gif

 

Find Rick's brain!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

?

Link to comment
Share on other sites

Darth is 100% right. People need to be educated. Dealers need to be educated as well. I've already had 2 dealers try to pass those reprints as price variants to me. 893frustrated.gif They weren't trying to rip me off, they just don't know what they're talking about....

Link to comment
Share on other sites